kenapa jepun?

sebenarnye,aku bukan sengaje nak pegi jepun.tapi aku adalah salah sorang dari mereka dibawah.dan kepada cik X yang juge mahu ke jepun,sorry sgt2.aku lupe nak bagitahu ko pasal ni.aku x niat nak tipu ko.tapi aku risau ko rase x selamat bila jalan ngan aku.yelaa.raksasa kat jepun skang x kira mase nak serang.aku belum bertukar pon diorang tros je counter attack.x ngedan2.(bak kata orang pahang)..x nyabor(bak kate org johor) haha.kalo korang terer,teka yg mane 1 aku? (aku tgh saket jiwa ni.korang layan je laaa)

5 comments:

cty said...

ok2, sy da nmpak...anda sedang berada dlm tahap kebingungan yg agak mlampau..haha

mikachan said...

haha.memang pon.tapi cepat laa teka yg mane 1 saye cik cty?

Pujangga Bercerita said...

ain yg paling hodoh tu...
cei..da bulih upload gmba da..haha

mikachan said...

haha.aah.da boley upload.hari2 aku upload gamba je pasni...hahahahaha.

++sang wada++ said...

ain hodohnya awk bila bertukar..ee..hahhaaaa