alkisah.. tayib...


alkisah..tayibb.maka tersebotlahh kisah...tayibb.dulu aku ada sorang kawan.yang dikenali di friendster(zaman2 friendster lg) hehe.nama dia x ingat.tapi rasenya nick dia mr magoo.aku tgk gamba2 dia.dan ade beberapa keping gamba yang buat aku rase tertarik ko memang da bomb.menginspire aku utk membuat 1 perkara yg certain of people merasakan ia adalah sia-sia.(sepak kan aje sape yg cakap tu).haha.thanx to mr magoo kerana gamba2 di page friendster ko suatu ketika dahulu telah membuatkan aku mencari2 beliau di uum.gamba2 mr magoo time sunset,sunrise,sunshine,sunblock sume tu telah melajukan rate heartbeat aku.1 hari,berjalan2 lah aku dan amirah asri ke foyer library.tiba2 ternampak sekelompok manusia ngah menipu student baru cam aku ni.terkedek2 la aku ngan mirah pegi tgk ape yg anasir2 tu menipu.rupa-rupanya beliau ada disitu.dan penipu2 tu adalah kawan beliau!!omg.aku kena jadi salah sorang kawan beliau.fine.amek laa RM5 ni.aku terpaksa jadi salah sorang mangsa penipu2 besar tu.tapi xpe,kerana beliau,aku x kesah.RM5 je pon.lepas tu,beliau senyum2 kat aku.elehh...nak suruh aku join benda alah tu la tu.yelaa.ameklaa RM25 ni.bak sini resit.hehe.maka on that day, aku 880810065518 tanpa memikirkan masa depan dah pon menjadi kawan beliau.seronok?haruslaaa...abes 30hinggit aku.haha.to MR MAGOO : terima kasih dan tahniah kerana  ko telah berjaya membuatkan aku bersama beliau.magoo,say hye to my beliau.beliau,say hye back to magoo.because of all his amazing pictures,because of all his thought that amazed me,because everything laa yang memang amazing,terrific,bombastic,dan yg sama waktu dengannya mengenai beliau.magoo,beliau ko dan beliau aku maybe x sama.ofcos laa kan.ape name beliau ko?beliau aku name K E M B A R A =)


hai awak yg pakai baju oren.kenapa awak tido time bergamba?ngokk!


 on pack on pack..persoalan disini,apakah persamaan sazree,cong dan cikmun? =)

subhanallah,sememangnya KAU maha pencipta.

 korang rasa dapat tengok semua ni secara live dan boleh ada siaran ulangan dengan secara live jugak,sia-sia ke?silap besar laa kalo rase camtu.

0 comments: