scientist

hati saya x tegar.jiwa langsung x kental.kira cam saya ni biase2 je.
yelaa kan,,sape pulak cakap ko luar biase.aku sebenarnye x de idea nak ngarot ape.
dah laa x boley upload gamba kat blog ni.tah hape2.saje je nak boikot aku kan blogpot.com kan?
ok fine.disebabkan xley upload gamba,so aku upload video.huh!ingat aku kesah sangat laa xley upload gamba tu memang aku kesahh..apsal org laen boley?apsal aku x boley?jawab2...da lah lame upload video ni.aku kena online kat koridor ko taw x blogspot.com?ni pon aku curik2 duduk kat depan pintu bilik..cepatlaa abes uploadnye.jangan laptop aku out of batery,memang aku hangin.aku delete je akaun blog ni kang.shilaaaka..x abes2 lagi sepanjang aku mengarot kat atas tu.ini boleh mendatangkan marah..tadi dia uploading,skang processing lak.ewah2...banyak pulak songehnye.tadikan aku study OB.paper 26hb ni.lambat lagi.tapi disebabkan 14 topik kena kaber,maka kalo rase nak fail,study laa setengah jam sebelom pegi exam.haha.giler kau nak kaber 14 topik dalam mase setengah jam.laen laa kalo aku ni gifted kan.tengok je buku teks OB,tros ley hafal ape kejadah semua yg mengarot kat dalam tu.fuyooo...da abes upload.hehe.i dedicate this song to u.anda tahu u itu adalah anda.anda kan suke lagu ni.kan? :)