kenapa sy sayang mak saya?

bangon laa,hari2 bangkit melohor (loghat pahang) sila buat2 paham.tulah ayat yang aku dengar boleh dikatakan hari2 kalo kat umah.bukannya melohor sgt pon.kalo kat yab pkol 1 baru nak celik mata,kat umah kol 9 tu da kira cam nak kena maki laa dgn makcik diatas.haha.alaa,ain jarang2 dapat tido kat umah,sekali sekala je mak.mak yela hari2 tido kat umah.so,mak boring then thats why mak bangon awal.cuba mak try pegi tido kat yab,pkol 4 ptg pon mata mak nak x nak je bukak.haha.berbalik kepada title,kenapa sy sayang mak sy?sebab mak sy ade tahi lalat yg menawan kat atas hidung.mak korang ade ke?1 dalam 1000 ni beb.kalo ade yg nak beli mak aku sebab tahi lalat tu,aku x kan jual.bayar laa 13juta pound sterling sekalipon,aku xkan jual.nego la camne pon.ingat senang ke mak aku jage tahi lalat tu?susah kan mak.tapi mak bukan sebab tahi lalat tu ain x nak diorang amek mak,tapi sebab,alaa..malu laa mak.meh nak bisik kat mak "sebab AIN SAYANG MAK"

0 comments: